Lastenleiri 4.-7.7.2024

Seuraavan kesän lastenleiri pidetään Hirvijärvellä 4.-7.7.2024

YHDESSÄ HYVIÄ YSTÄVIÄ
Lastenleiri Hirvijärven leirikeskuksessa to 4.- su 7.7.2024, järjestäjinä Seinäjoen ja Lapuan vapaaseurakunnat. Leiri on suunnattu 2011-2017 syntyneille lapsille. 2010-2011 syntyneet voivat ilmoittautua pikkupampuksi – vastuuta ja vapautta vähän enemmän kuin leiriläisellä.
Leiriläisten (ja pikkupamppujen) ilmoittautumiseen pääset tästä!

Hae isoseksi 15.5.2024 mennessä! Isoseksi voivat hakea 2004-2009 syntyneet.
Isoskoulutus järjestetään Seinäjoen vapaaseurakunnalla to 27.6. klo 18:00-20:30.

Leirille tarvitaan myös apukäsiä, voit täyttää talkoolomakkeen tästä!

Leiri 2023

Meillä on mahtava ja ihana leiri takanapäin! Ei voi kuin vain ihmetellä taivaan Isän hyvyyttä! Sää suosi, lapset olivat oikeita kullanmuruja, kuten myös meidän super hurmaavat isoset ja pikkupamput. Kymmenet aikuiset laittoivat itsensä likoon. Tapaturmia ei juuri sattunut – jotain pientä toki aina. Tekemistä piisasi ja höllätäkin ehti. Meidän leirin teema oli tänä vuonna ROHKEASTI YHDESSÄ! Sitä pohdittiin jos mistäkin näkökulmasta. Saimme seurata kuinka kaksi itsensä luuseriksi luonnehtinutta nuorta miestä muuttui leirin aikana supersankareiksi! Raamattuhetkinä saimme oppia jotain Maailman parhaasta uutisesta! Tuntuu haikealta, että se on nyt ohi! Ensi vuonna uusiksi, eiks je! Ja muista: OLE ROHKEA, OLE LUJA, ÄLÄ PELKÄÄ, ÄLÄKÄ LANNISTU! SILLÄ TAIVAAN ISÄ ON SINUN KANSSASI KAIKILLA TEILLÄSI!

Leiri 2022

Leiri 2021

Kuvat Vili Petäjämäki (Makifilms).