Raamattukoulu

Tällä nettisivulla videoita marraskuun 2020 sekä tammikuun 2021 seminaareista, joissa Kristian puhuu Isän rakkauden tuntemisesta. Englanniksi ja suomeksi. Nämä opetukset löytyvät myös YouTubesta sekä Kristianin omalta kanavalta, että myös Seinäjoen vapaaseurakunnan kanavalta.

Opi tuntemaan meidän Taivaallisen Isämme täydellinen rakkaus, joka karkoittaa pelon

Tammikuun raamattukoulu
”Isän sylissä, osa 3.” Kristian Sand.

Tammikuun raamattukoulu
”Isän sylissä, osa 2.” Kristian Sand.

Tammikuun raamattukoulu
”Isän sylissä, osa 1.” Kristian Sand.

Marraskuun raamattukoulu

”Matkalla Jumalan suunnitelman ymmärtämiseen ja toteutumiseen elämässäni, osa 4.” Kristian Sand.

Marraskuun raamattukoulu
”Matkalla Jumalan suunnitelman ymmärtämiseen ja toteutumiseen elämässäni, osa 3.” Kristian Sand.

Marraskuun raamattukoulu
”Matkalla Jumalan suunnitelman ymmärtämiseen ja toteutumiseen elämässäni, osa 2.” Kristian Sand.

Marraskuun raamattukoulu
”Matkalla Jumalan suunnitelman ymmärtämiseen ja toteutumiseen elämässäni, osa 1.” Kristian Sand.

Lisää materiaalia Kristian Sandilta:

• Kristianilla on myös oma YouTube-kanava. Tähän mennessä kanavalta löytyy jo yli 30 videota. Moni hänen kirjoistaan on tehty myös äänikirjaksi, ja ne ovat vapaasti kuunneltavissa. Äänikirjat englanniksi ja suomeksi. Kristianin Youtube-kanavalta löydät myös ”Isän rakkauden tunteminen” -videot.Kanavalle löydät esimerkiksi kirjoittamalla YouTube-sivuston omaan hakuun: Kristian Sand channel tai Kristian Sand kanava. Kanava Kristianin kuvalla ja nimellä Kristian Sand pitäisi tulla näkyviin. Klikkaa siitä, ja saavut kanavalle. Voit klikata mitä tahansa videota, jonka haluat katsoa tai kuunnella. Kaikki videot löytyvät myös lajiteltuna omiin kategorioihinsa ”soittolistat” välilehdellä. Videot on jaettu esimerkiksi äänikirjoihin, englannin kielisiin ja suomen kielisiin videoihin. Jos haluat nähdä koko soittolistan valikoiman, klikkaa kohdasta ”näytä koko soittolista.”
  • Kristianin kirjat ovat saatavilla hänen verkkosivullaan: http://www.kristiansandbooks.fi/ Sivu sekä suomeksi, että englanniksi (voit vaihtaa kieltä klikkaamalla lippua). Suurin osa kirjoista on myytäviä, mutta osa on ilmaisia äänikirjoja. Tervetuloa!